مطالب کاربران فوریکا

کارآفرینان موفق چگونه روز کاری خود را آغاز می‌کنند؟

کارآفرینان موفق چگونه روز کاری خود را آغاز می‌کنند؟

کارآفرینان موفق معمولا ساعت‌های زیادی را به برنامه ریزی اختصاص می‌دهند. آن‌ها همواره فکرهای بزرگی در سر دارند و ممکن است به خاطر برگزاری جلسات مهم، تا اواخر شب بیدار باشند. کارآفرینان ...

کاربردی‌ترین لوازم نظم دهنده خانه را بشناسید

کاربردی‌ترین لوازم نظم دهنده خانه را بشناسید

۱. تقسیم‌کننده کشوها این تقسیم‌کننده کشو، وسیله‌ای عالی برای مرتب کردن کشوهای خانه است. با خرید آن می‌توانید محتویات کشو را خیلی مرتب در بخش‌های مختلف این تقسیم‌کننده قرار دهید ...

11 نکته کاربردی برای اینکه صبح‌ها پرانرژی از خواب بیدار شویم

11 نکته کاربردی برای اینکه صبح‌ها پرانرژی از خواب بیدار شویم

۱. از شب قبل همه چیز را آماده کنید و کارها را به صبح محول نکنید شب، قبل از اینکه بخوابید، لباس‌ها را مرتب کنید، هر چه لازم دارید در کیف‌تان بگذارید و غذایی را که باید سرکار ببرید آماده کنید. ...

چطور تعطیلات خود را بدون استرس کاری سپری کنیم؟

چطور تعطیلات خود را بدون استرس کاری سپری کنیم؟

استرس کاری در تعطیلات هم رهایتان نمی‌کند؟ انجمن روان‌شناسی آمریکا (APA) در سال ۲۰۱۸، نظرسنجی و پژوهشی انجام داد که طی آن مشخص شد حدود ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها در زمان تعطیلات و مرخصی هم دچار ...

چطور میز کار مرتبی داشته باشیم؟‌

چطور میز کار مرتبی داشته باشیم؟‌

۱. یک فضای شخصی بسازید احتمالا هرروز با خود چیزهایی به محل کار می‌آورید و باید آنها را جایی بگذارید. با این حال، به‌جای شلوغ کردن میزتان با کیف دستی، کیف پول، موبایل یا کلیدهایتان، محل خاصی ...

12 اشتباه در شروع روز کاری که بهره‌وری روزانه شما را کاهش می‌دهند

12 اشتباه در شروع روز کاری که بهره‌وری روزانه شما را کاهش می‌دهند

۱. با تأخیر سر کار حاضر می‌شوید شما می‌توانید روز کاری خود را حتی پیش از آغاز شدنش نابود کنید! پژوهشی که در نشریۀ «Huffington Post» منتشر شده است نشان می‌دهد: رؤسا تصور می‌کنند کارمندانی ...

چطور در زندگی خود واقعی‌مان را پیدا کنیم؟

چطور در زندگی خود واقعی‌مان را پیدا کنیم؟

پیش از ذکر نکته‌ها، شرح‌حال کوتاهی از تجربهٔ شخصیِ کسی که آن‌ها را عنوان کرده است خواهید خواند. داستان یک تصادف فوریهٔ ۲۰۱۷ بود که زندگیم به‌معنای واقعی کلمه زیرورو شد. تصادف بدی با ...

قانون 10-10-30-50؛ هرآنچه برای افزایش بهره‌وری در صبح نیاز دارید

قانون 10-10-30-50؛ هرآنچه برای افزایش بهره‌وری در صبح نیاز دارید

برای اینکه صبح‌ها بتوانید کارهای بیشتری را با کیفیتی بهتر انجام دهید، قانون ۵۰-۳۰-۱۰-۱۰ را به‌کار بگیرید. «جیسن گوتیرز» (Jason Gutierrez) نویسنده و بلاگر در زمینهٔ بهره وری به اثربخشی این روش ...

اصول تمرین هدفمند؛ چطور برای رسیدن به هدف تلاش کنیم؟

اصول تمرین هدفمند؛ چطور برای رسیدن به هدف تلاش کنیم؟

برخی بر این باورند که این امر کاملا بستگی به استعداد دارد؛ یعنی همان مهارت‌های ذاتی که تعداد کمی از افراد باهوش با آنها به دنیا می‌آیند. برخی دیگر نیز معتقدند که این امر بیشتر با تلاش و کوشش ...

چطور خودمان را ببخشیم و انسان‌های شادتری باشیم؟

چطور خودمان را ببخشیم و انسان‌های شادتری باشیم؟

اوضاع همیشه بر وفق مراد پیش نمی‌رود. کارها و اعمال ما همیشه بازتابی از خود واقعی ما نیستند، این مسئله در مورد دیگران هم صدق می‌کند. با‌این‌حال، بخشیدن دیگران معمولا آسان‌تر از ...

۵ روش برای داشتن یک برنامه زمانی بهینه به کمک تکنولوژی

۵ روش برای داشتن یک برنامه زمانی بهینه به کمک تکنولوژی

«استفاده از تکنولوژی برای بهینه‌سازی برنامهٔ زمانی» یعنی حوزه‌هایی را که به توجه نیاز دارند، شناسایی کنیم و سپس به آن حوزه‌ها بپردازیم. گرچه صدها برنامه ارائه شده است که سازندگان ...

چطور کمتر کار کنیم اما نتیجه بهتری بگیریم؟

چطور کمتر کار کنیم اما نتیجه بهتری بگیریم؟

قدم اول: اولویت‌‌های واقعی‌تان را پیدا کنید مهم‌ترین اولویت‌های‌تان کدام‌اند؟ برای اینکه در ادامهٔ این مسیر همراه ما باشید، اول باید برای این سؤالِ مهم جوابی پیدا کنید. البته ...